utorok, apríla 04, 2006

Ako nájsť starých známych

Kde bolo tam bolo mal som raz kopu známych ktorý mali rovnakú krvnú skupinu ako ja SFFK Belit pozitive. Ako to už chodí ľudia sa rozliezli do sveta za prácou, školou či životom. Par z nás ešte zostalo v kontakte ale podaktorý o sebe nedali viac vedieť a to dokonca ani keď prišli do nášho rodného mesta.
Dnes som len tak akousi náhodou zablúdil z jedného blogu (Kozo aka Africko) na osobné stránky Radovani Straube. Vzhľadom na štruktúru stránky som len rýchlo preletel úvod a chystal sa kliknúť na niektorý link v menu, keď sa v mojej hlave spojili dva obvody a donútili ma znovu prejsť na spodnú časť stránky a overiť si či naozaj moje oko zbadalo meno Ivan Komáromy aka Roxon. A skutočne to meno tam bolo. V celom svojom živote poznám iba jedného Roxona a teda chuť overiť si či je to naozaj on bola veľká. I klikol som na link a čuduj sa svete je to naozaj on. Najlepší dokaz sa nájde v sekcii Fotodokumentácia kde na niektorých fotkách figuruje Roxon osobne.
Je trochu smutne aby sa človek o svojich priateľoch dozvedel z netu. Je smutne že sa nedokážu ozvať keď prídu do NR. Takže pre tých ktorý ich už dlho nevideli je tu aspoň mala možnosť uistiť sa že ešte žijú.

P.S.:
Bol by som mu aj odkaz zanechal ale nejako mi tam chýba guestbook.

11 Comments:

Anonymous Anonymný said...

No mali by sme ten Belit nejako ozivit aj vzhladom k tomu ze Parcon 2007 je na 98% v Nitre :))).

10:31 PM  
Blogger Tlalok said...

a kto je v organizacnom vybore? :):):)

8:53 AM  
Blogger Fifteen said...

To chce hlavne klud a nohy v teple :-)

8:54 AM  
Blogger Fifteen said...

btw. roxon a elhithom sa nachadzaju hlavne v pezinku ... vsetko som odhalil :-)

tlalok: nuz organizacny vybor je vec neista a neurcita, ale urcite to nebude nikto z nitry :-)))))

9:00 AM  
Blogger Tlalok said...

no tak to som zvedavi ako zorganizuju :-)

12:34 PM  
Anonymous Anonymný said...

Ale horsie je, ze konkretne Rox nelenze sa neozve ked pride do NR ale on ani nereaguje na maily :(

9:32 PM  
Blogger Tlalok said...

zero to som neskusal aby som pravdu povedal ale ciste teoreticki by si mohol spomenut kto mu to vlastne pise :-)

12:47 PM  
Anonymous Anonymný said...

Cesty Páně jsou neprozkoumané.

Zero: Mozno len pises na nespravne adresy.

Podla mojich info Roxon zije a dokonca aj pracuje. Ked sa clovek velmi snazi, tak nejaky kanal na informacie sa vzdy najde. :-{))

7:47 PM  
Anonymous Anonymný said...

Rox zije mometalne v Pezinku a druhy pad mojho mena je Radovany.

9:14 AM  
Blogger Tlalok said...

Radka prepac ak ta to hneva nebolo to naschval :-) na druhu stranu Hodza s Hattalom robia urcite v hrobe ventilatory co my roby celkom radost:-)

11:04 AM  
Anonymous Anonymný said...

Tlalok: hnevat ma to nehneva, len nechapem, preco si sa rozhodol prave pre i ked sa moje meno vyslovuje tvrdo. Moj nazor na tuto temu je velmi podobny Kozovmu, vid seria clankov na kozo.bloguje.sk Slovencina nasa kazdodenna, Hanba im, Dalsie chutovky apod.

8:47 AM  

Zverejnenie komentára

<< Home

TOPlist