pondelok, februára 20, 2006

Konfigurácia PC

Vždy som rozmýšľal či sú väčšími géniami ľudia ktorý dokážu napísať dobrý software alebo ľudia ktorý k nemu píšu užívateľské príručky. Teraz už viem :-) Áno sú to tí čo píšu príručky.

Práve som prodekanovi inštaloval jeden software a z nudy som počas inštalácie začal listovať priložením manuálom. Na šiestej strane je uvedená nasledovná minimálna konfiguráciu pre “mono” verziu, “CPU Intel Pentium 166, 128MB RAM, CD-ROM, 240MB miesta na HDD”. No zoberte si tu genialitu, bez toho aby s tým softwarom robil vám dokáže povedať že na vašom procesore značky AMD vám software nebude fungovať.

Môj názor o genialite autorov príručiek sa potvrdil na poslednej strane kde moje oko padlo na kolónku “Minimálna konfigurácia počítača”, kde sa uvádza nasledovne “PC pre mono verziu: Pentium 300MHz, 128MB RAM, 1GB miesta na HDD z toho 100MB voľných”.

Úplnú vodku na zaver tomu nasadila zadná strana obalu kde sa nachádza nasledovná informácia “PC pre mono verziu: Celeron 300MHz, 256MB RAM, 4GB miesta na HDD z toho 100MB volnych”.

Nádherná ukážka dynamického predvídania zmien a optimalizácií softwaru ešte pred jeho dokončením.

P.S.: ten software používa ako databázu MSSQL server.
TOPlist