pondelok, augusta 14, 2006

Parcon 2007

Tak vážený čitatelia. Po menšej odmlke a dovolenke som sa odhodlal zase niečo zosmoliť dohromady. A o čom to bude?
Nuž chvíľu trvalo kým sa mi to uležalo v hlave a nápad na príspevok vyplával na povrch. Potom ma pochytil záchvat smiechu ktorý nie a nie ustúpiť. Nakoniec držiac si jednou rukou bránicu a druhou pomáli ťukajúc do klávesnice (jedným prstom aby som nemusel veľa opravovať) som začal tvoriť.

Kedysi dávno v roku 4 NSK* a zároveň aj štvrtom roku vlády kráľa Vladimíra I ....... no dobre zase tak dávno to nieje, aj keď ten rok sedí, som sa účastnil svojho prvého a zatiaľ aj jediného Parconu (Spišská Nová Ves). Vtedy sme pod dojmom udalostí a naplnení sebadôverou začali plánovať Parcon v Nitre, pracovne nazvaný KurwaCon (Kurwa dobrý con). Samozrejme ako všetci sme stroskotali na nedostatku sponzorov a postupnom upadaní do letargie ba priam až nečinnosti.
Plánovanie sme prenechali iným, schopnejším a veslo sme sa účastnili aspoň na Draconoch a Istroconoch. Po nejakom čase (cca v roku 2001) to v klube začalo nejako škrípať, ľudia prestali chodiť na stretnutia a vlastne až na par vytrvalých aj na coni. Podaktorý sme zleniveli, podaktorý sa odsťahovali či žijú inde a tých par odhodlaných to nevytrhne z biedi.
Kdesi čosi ešte začiatkom mája to myslím bolo, pred tým ako sa konala Vartovka (Vartacon v BB), donieslo sa mi že v Nitre bude Parcon. Zasmial som sa tomu ako dobrému vtipu a nechal to tak. Lenže onedlho, už po Vartovke mi prišiel mail od Havrana ktorý potvrdil že Parcon 2007 je v Nitre. To už mi nedalo pokoja a začal som dumať ktorý samovrah sa odhodlal niečo také organizovať. Odpoveď som vedel aj sám ale potreboval som to potvrdiť a presne to Havran aj spravil. Áno vrchným šéfom, cappo di tutti cappi, a najväčším zo všetkých organizátorov (podľa všetkého najväčší aj telesnými rozmermi) je Martin "Šimon" Schuster. Nie že by som Šimonovi neveril, jeho schopnosti presviedčať ľudí a organizovať akcie je veľký, ale predsa len organizovať akciu v meste na druhom konci republiky nie je žiadna sranda. Akcia by sa mala odohrávať v Agroinštitúte v Nitre. Viac informácii sa mi zatiaľ zhromaždiť nepodarilo a oficiálne stránky sú na informácie ešte skúpejšie ako tento môj príspevok.

Toš Šimone držím palce nech sa to podarí ( v najhoršom na pomoc povoláme Matúša). A keby aj nie aspoň sa konečne po piatich či šiestich rokoch stretne väčšina členov SFFK Belit.

P.S.: Autora článku o Vartacone na www.fandom.sk by som týmto chcel poprosiť aby si opravil miesto konania z Agrokomplexu na Agroinštitút. Predsa len Agrokomplex je na takú akciu príliš veľkí ajked je to čo by kameňom dohodil (a to doslovne) z Agroinštitútu.

* Nový Slovenský Kalendár

2 Comments:

Blogger Fifteen said...

heh ale aspon to neorganizujeme my z toho sa nam podarilo uspesne vyvliect :-)

9:32 AM  
Blogger Tlalok said...

aj to ale mam taku sice neoficialnu doplnujucu informaciu ale nieje nemozne ze to bude pravda:)
nas ex-rektor by tam mal ist sefovat a v takom pripade sa organizatori bez obalki snim nedohodnu.

9:19 AM  

Zverejnenie komentára

<< Home

TOPlist