piatok, augusta 18, 2006

Keď vyrastie bude z neho vrah a Bloger, násilník

Síce nám to Paľko Hammel takto nespieva v origináli ale mne sa tato obmena celkom páči:)

Tak som si dnes povedal že sa mi nechce robiť a miesto nejakej tej užitočnej práce sa budem v robote flákať. A aby to nebola zase až taká nuda tak som si začal náhodne vyberať blogy z blog.sme.sk (alebo skôr blog.koš.sk ?), dúfam že zástupcovia tých naozaj kvalitných blogov na SME sa neurazia.
Ako som si tak preklikával z jedného blogu na druhy zistil som že módna vlna "keď nebloguješ nie si" začína opadávať. Veľa blogov som našiel opustených po prvom, druhom maximálne tretom príspevku. Asi polovica je neupdatovana od mája a podaktoré aj viac než rok. Možno by nebolo od veci ak by admini premazali neaktívne blogy, prípadne ich presunuli do nejakého archívu.
Ďalej sa mi podarilo zistiť že ženy svojim blogom väčšinou zverujú svoje city, často píšu poéziu a mnohé z nich aj o umení. Na druhej strane chlapi bývajú vecní, väčšinou píšu o politike, technike alebo cestovaní a city sa prejavujú iba v súvislosti zo zvyšujúcou sa hladinou nasranosti alebo záchvatmi smiechu.

Je pravdou že tento príspevok vznikol iba a len kvôli tomu aby som sa nenudil. Je pravdou že obsahuje moje subjektívne názory. Je pravdou že sa týka len blogov na blog.sme.sk. Je pravdou že väčšina blogov na blog.sme.sk nestojí zaveľa. A rovnako je pravdou že sa tam nájdu aj také nevídané skvosty ako je Lidkin blog.

P.S.: tento príspevok som dopísal predvčerom ale Opera9 sa rozhodla nespolupracovať s blogspotom a tak som musel pracne vyhrabať Firefox.

5 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Blogujem na sme, moje blogy patria k tým lepším (:-)). Napriek tomu moja aktivita v množstve nových klesá. V zásade s tvojim hodnotením môžem súhlasiť. Aj keď, našlo by sa množstvo iných pohľadov a mnohé by boli pozitívnejšie, ak by si bral do úvahy aj zámery sme, ale aj z čitateľského hľadiska sa tam objavujú skvosty, ktoré stojí za to hľadať v tej kope balastu. :)

8:26 AM  
Blogger Tlalok said...

Samozrejme ze sa najdu zaujmave kuski a to dokonca aj vzhladom na zameri SME, aj ked je mi trochu luto ze taky Edo Chmelar momentalne nic nepise, ale je tu aspon jeho protipol K. Sudor. A este by sa tam par zaujmavych urcite naslo.
Preto aj navrhujem adminom aby nam hladanie skvostou ulahcili a odpratali neaktivne blogi do archivu.
Ono nieje dolezite napisat 5 prispevkou za den, alehlavne vydrzat prispievat. Ostatne ja by som to tiez sam nezvladol, preto mam pomocnikov :)

8:34 AM  
Blogger Fifteen said...

obsahuje tento prispevok aj nejake city ? ... :-)

9:38 AM  
Anonymous Anonymný said...

Sudor je super, aj keď so všetkými jeho názormi nesúhlasím. Chmelára je škoda.

6:32 AM  
Blogger Tlalok said...

fifteen jedine ak nudu :)

ja snimi tiez nesuhlasim vo vsetkom ale treba nam take blogy ako sol :)

9:24 AM  

Zverejnenie komentára

<< Home

TOPlist