pondelok, septembra 05, 2005

D-fens

alebo

ako som objavil blog.


Moj prvy kontak s d-fensovim blogom sa odohral nahodne, hladal som pre znameho nejake informacie o telecome a google na mna ako polozku cislo jedna vyplul Sinnister vs. Cesky Telecom. Klikol som na to a vidim ze sa jedna o nejaky vtipny clanocek tak som si ho nechal otvoreny v samostatnom okne a pokracoval v hladani. Sice som nenasiel co som chcel ale vratil som sa k Sinnisterovi a neuveritelne som sa bavil. Precital som si dalsie jeho clanki ako Katalogizace hovad v Cechach a
Metodika likvidace EuroZmrdů. Posledny menovany prispevok bol rozhodne skveli a tak som sa pustil do citania rubriky Zmrdi & Vohnouti.

Prvy kusok bol samozrejme aj prvym clankom ktorym bola rubrika zalozena. Zmrdi I - Zasveceni autorom ktoreho je D-fens. Podaktory sa mozno pozastavia nad tonom akym su prispevki pisane ale rozhodne sa dobre pobavia ak nechaju svoj jemnocit za rohom. Clanky, v mnohych pripadoch skutocne udalosti zo zivota, popisuju ludi zvanych Zmrdi, sposobi ako ich poznat a ako s nimi bojovat. Musim sa priznat ze ked som si cital definiciu Zmrda tak mi v hlave prebehlo niekolko mien mojich "akoze kolegou". A viete si predstavit niekolko dalsich dni ked som vlastne kazdeho podozriveho v praci automaticky hodnotil ci je alebo nieje Zmrd. Skratka zabava, mozno trochu sibnuta ale clovek sa raz za cas moze aj v praci pobavit :-).

Nasledne som zacal citat systematicky vsetki clanky a samozrejme som narazil na definiciu dalsieho druhu Vohnouti a zavahal som. Tie definicie a popisy su take presne ze som zacal rozmislat ci niesom aspon ciastocne Vohnout, lebo tiez sa snazim v praci zarabat a nie pracovat. No ale na druhu stranu poznam osobne niekolko ludi ktory definiciu Vohnouta splnaju dokonale.

Pokracoval som v objavovany D-fensovho blogu a dalsich rubrik ktore sa tam nachadzaju. Zaroven som napisal Nowellovi o tomto mojom objave na co mi odpovedal ze D-fensa pozna a cita. Odporuca mi prispevky jedneho z autorou menom Root a hlavne jeho roman na pokracovanie 2008. Neuveritelni pribeh o osudoch Ceskej republiky v roku 2008. Samozrejme v hlavnej ulohe vystupuje Root ktorý sa snazi potlacit diktaturu ktora v cechach zavladla. Dokonca sa nevyhol ani Slovensku a rozhodne jednu vec trafil , posudte sami:

Kromě již existující PSNS (Pravá SNS) slovenské hardcore nacionalistky Anny Malíkové, která pojala za manžela jakéhosi Rusa, vznikly i další odnože SSNS (Skutočná SNS), NSNS (Naozajstná SNS), OSNS (Obnovená SNS), ASNS (Autentická SNS), NPSNS (Naozaj Pravá SNS), ENPSNS (Echt Naozaj Pravá SNS) a FENPSNS (Fakt Echt Naozaj Pravá SNS).

Myslim si ze to trafil neuveritelne presne.

Vlastne od tych cias som pravidelnym citatelom D-fensa okrem rubriky Auta kedze ma auta nezaujmaju. Je pravdou ze prednedavnom sa tam rozputala polemika ohladne CzechTeku. Blog mi pripadal ako dokonala ukazka ceskej spolocnosti. Mozno bi sa dalo povedat ze v niektorých situaciach predstavuju ludia na D-fensovi svedomie ceskeho naroda.

A preto mozem tim co sa docitali az sem na koniec povedat „Kaslite na moje blaboli a precitajte si D-fensa, rozhodne je to lepsie citanie ako tento moj vyplod.“

2 Comments:

Blogger Fifteen said...

D-fensa pozname a citame uz asi tak rok ... :-) vyborne pocitanie, ale kvalitne clanky pribudaju pomaly ...

10:52 AM  
Anonymous Anonymný said...

Tiez citam D-FENSA uz nejaky ten piatok, ale o 2008 som dosial (z neznamych pricin) nevedel. Vdaka za echo, stalo to za to.

12:32 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home

TOPlist