pondelok, novembra 07, 2005

Mlčat je zlato .....

Tak to hovorí jedno porekadlo a mi sme si za posledne dva týždne ukázali jeho platnosť.

Nuž obdobie útlmu je snáď za nami, času na rozmýšľanie bolo dosť a tak padlo zopár rozhodnutí.. Dohodol som sa sám zo sebou (a moji spoluautori snáď budú súhlasiť) že z nášho blogu vynecháme v rámci možností politiku. Nemám rád hádky pod článkami, nepôsobí to tak pekne ako keď nás chválite za kvalitu príspevku a neviem či je niečo lepšie na podporu autorovej chuti písať než pohladkanie jeho ega.

No a keďže politiku sa pokúsime obmedziť na minimum začnem dnes novú sériu článkov o filmoch. Dúfam že Nowell pochopí prečo začnem tým filmom ktorý som zvolil a sériu článkov o knihách začne jednou dosť známou autorskou dvojicou.

No ale už nebudem zdržovať, ideme na to.

2 Comments:

Blogger Tlalok said...

myslím že správne bi som mal povedať niečo ako každému čo jeho jest :)

no skôr som myslel že vďaka krátkej odmlke neumĺkneme navždy :)

4:01 PM  
Blogger Fifteen said...

ja by som mal nieco k tej politike ... povedal by som ze je potrebne o nej hovorit ... takze ja chcem aj take clanky ... :-) ale moze to byt len moj nazor ktory sa nemusi zhodovat s nazormi ostatnych pripadne vacsiny.

12:23 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home

TOPlist